HR Management
Styrk din interne kommunikation og arbejdsfordeling med Auto Orbis.
Mister du nogle gange overblikket over de mange opgaver, dine sælgere hver dag jonglerer med?
Videndeling og kommunikation er nøgleelementer i en succesfuld virksomhed, og samtidig noget mange virksomheder bruger oceaner af tid på. Men med Auto Orbis kan du slippe for besværet og styrke den interne kommunikation.
Det betyder færre fejl og flere glade kunder.
Overblik
Hvis du vil skære ned på tidsforbruget og optimere kommunikationen mellem dine sælgere, er Auto Orbis den helt rigtige løsning for dig.
Dine sælgere får deres egne profiler under din virksomhed, hvor de kan administrere og oprette annoncer samt besvare henvendelser fra kunder.
Du har en administratoradgang, der betyder, at du kan se alle annoncer, henvendelser og samtaler, så du har det fulde overblik over, hvad der sker i din virksomhed.
Godkendelser og administrering
Du benytter ligeledes din administratoradgang til at godkende de annoncer, dine sælgere opretter. Det er med til at mindske fejl i annoncerne og giver dig det sidste ord.
Samtidig har du den fulde kontrol over, hvilken annonceringspakke den pågældende annonce skal tilknyttes - og dermed også et overblik over, hvordan annonceringen kører for hver enkelt bil, din virksomhed har til salg.
Vi har mere end 150+ forhandlere
Auto Orbis samarbejder med rigtig mange forhandlere, hvilket giver dig hurtig eksponering af dine annoncer, samt mulige købere lige ved hånden. Ved at blive partner med Auto Orbis, har du en masse fordele i vores platform til at vækste din virksomhed.